2007. április 12., csütörtök

The comeback

Persze nem a blog tér vissza csak a régi telefonszámom. Merthogy tegnap reggel kaptam egy SMS-t a banktól, hogy csorgott egy kis della a számlára. (Mondjuk abba most ne menjünk bele, hogy a kedves bank állandóan reggel hétre rakja ezeket a pénz áll a házhoz sms-eket...) Úgyhogy bementem a magyar telefonszolgáltatóhoz a percdíjak hosszas elemzése után, ahol abszolult paraszt volt az eladó. Kártyás előfizetést kértem, gondoltam majd később pontosítunk, aztán gond nélkül meg se kérdezte a srác. Unott pofával ballagott ez a modellért, jó hogy nem dobta oda. Na mondom szépen vagyunk. Mondom a számomat meg szeretném visszakapni, merthogy ellopták a régit. Megcsinál mindent és közli, hogy akkor az telefonár plusz SIM kártya pótlás (4800) . Az derék. Ügyfélbarát lehúzós. Nehogy szóljál, hogy kérjek inkább új számot, mert akkor spórolok 5000-t. Áh. Ügyfélbarát. No mindegy ez a dög ennyit is megér. Illetve, hogy egy dolog hiányzik róla. a potyogódoboz...Legjobban az tetszik, hogy kívül kijelzi, hogy történt-e valami, hívtak-e vagy sms-e. Jameg nekem fekete az egész. Meg lehet gizdázni is azzal ahogy felkattintod a fedelet. Szal tetszik.

Nincsenek megjegyzések: